Customer Relationship Management (CRM)

System DOCE pozwala osiągać coraz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki bieżącemu dostępowi do danych o klientach, a także historii współpracy, dedykowanych ofertach, zamówieniach oraz należnościach.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOCE CRM to narzędzie, które znajdzie swoje zastosowanie w szerokim gronie branż w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach. System ten, w sposób zdalny, nie tylko wspiera kompleksowo zarządzanie zaplanowanymi wydarzeniami, ale również pozwala osiągać coraz lepsze wyniki sprzedażowe. Jest to możliwe m.in., dzięki bieżącemu dostępowi do danych o klientach, a także historii współpracy, dedykowanych ofertach, zamówieniach oraz należnościach.

 

 

 

Ta multi-funkcyjna aplikacja webowa, to innowacyjne wsparcie dla managerów sprzedaży, marketingu, specjalistów ds. sprzedaży, handlowców oraz ich partnerów. Gwarantuje kompleksową komunikację, raportowanie oraz automatyzację procesów sprzedażowych (zamówienia, planowana sprzedaż, obsługa posprzedażowa). Przeglądarka internetowa to jedyny wymóg, jaki musi spełniać klient, aby mieć pełen dostęp do CRM-u, na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu, w dowolnym miejscu i czasie. Aplikacja posiada rozbudowany moduł raportowania, dzięki czemu umożliwia ona prostsze egzekwowanie działań promocyjnych oraz gromadzenie danych rynkowych o bieżących trendach i działaniach konkurencji. System CRM posiada zbiór narzędzi i procedur, które są niezbędnym elementem, aby należycie budować relacje z klientami. Jego wdrożenie pozwala: zoptymalizować organizację pod względem czasu pracy, zapewnić bieżący wgląd w terminy wykonywanych zadań i/lub bazę klientów, a co za tym idzie: pomaga firmie rozwijać się w sposób płynny.

 

Widoki pracy na DOCE CRM

DOCE CRM to dedykowane narzędzie dla firm, które wspiera kompleksowo zarządzanie zaplanowanymi zadaniami.

Chcesz porozmawiać? Wyślij dane kontaktowe.

Skorzystali z naszych usług